TIEDOTE 15.3.2024, KVS Oy lopettaa urakoinnin ja keskittyy valaistusprojekteihin

KVS Oy on päättänyt lopettaa sähköurakoinnin ja keskittyy jatkossa valaistusprojekteihin.

Sähköurakointi lopetetaan kuluvan tilikauden aikana tekemällä käynnissä olevat kohteet loppuun. Päätöksen taustalla on halu keskittyä täysipainoisesti asiakkaiden älykkäisiin valaistuksenohjauksiin, valaistusprojekteihin, -suunnitteluihin sekä tuotemyyntiin. KVS:llä on edustuksessaan tunnettuja globaaleja brändejä, joiden tuotteilla sekä teknologioilla saadaan markkinoille uusimpia innovaatioita.

KVS Oy jatkaa konsultoivana ja opastavana valaistusalan tukkuliikkeenä

KVS Oy jatkaa konsultoivana ja opastavana valaistusalan tukkuliikkeenä niin suunnittelijoille, sähkötukuille, urakoitsijoille sekä jälleenmyyjille. KVS Oy kehittää voimakkaasti verkkokauppaansa suunnittelijoiden ja urakoitsijoidenkin tueksi, osaksi hyvää työkalupakkia.

Konsultoivana tukkurina toimiminen on ollut merkittävä osa KVS:n liiketoimintaa jo aiemmin ja jatkossa siihen panostetaan entistä enemmän. KVS on toteuttanut sähkö- ja valaistusprojekteja aina suunnittelusta toteutukseen saakka, jatkossa tätä tietotaitoa voidaan hyödyntää oleellisesti koko Suomen kattavassa urakoitsija-asiakasverkostossamme.

Yhtiö rakentaa parhaillaan laadukasta kumppanuusverkostoa

Yhtiö rakentaa parhaillaan laadukasta verkostoa ja etsii yhteistyökumppaneita ympäri Suomea. Kumppaniverkosto mahdollistaa jatkossa merkittävän kilpailuedun mm. ohjelmassa olevien kustannustehokkaiden tuotteiden ja erikoisosaamisen kautta. Kyseistä kumppaniverkostoa myös koulutetaan jatkuvasti teknologioiden ja tuotteiden käyttöön. KVS haluaa olla asiakkaan lähellä, auttaa heitä projekteissaan ja ehdottaa aina kuhunkin projektiin parhaiten soveltuvia, kustannustehokkaita valaistustuotteita.  Näin luodaan yhdessä laadukasta yhteistyötä sekä tehdään menestystarinoita.

Edustuksessa Zumtobel konsernin kattava valaisinvalikoima

KVS:n tuoteportfoliossa on tällä hetkellä lähes 60 000 tuotetta. Valaisimet jokaiseen tarpeeseen löytyvät Zumtobelin, Thornin tai Thorn Eco -brändien alta.

Zumtobelin valaisimista löytyy tuotteet mm. toimistoihin, kauppoihin, teollisuuteen, museoihin ja kulttuuriin, kouluihin ja päiväkotiin, sairaaloihin sekä hotelleihin.

Thornin valaisimet on taas suunnattu pääosin ulkovalaistukseen kuten mm. arkkitehtuuri- ja julkisivuvalaistukseen, alue- ja puistovalaistukseen, kenttävalaistukseen, katu- ja tievalaistukseen, terminaalivalaistukseen sekä tunnelivalaistukseen. Tämän lisäksi Thornilta löytyy myös erinomaisia tuotteita sisävalaistukseen.

Thorn Eco -brändin valaistustuotteet on suunnattu urakoitsijoille, jotka tarvitsevat sisä- ja ulkovalaistusta edulliseen hintaan, kuitenkin laadusta tinkimättä. KVS tarjoaa valaistustuotteet ja ohjaustekniikat urakoitsijoiden projekteihin sekä auttaa tarvittaessa valaistussuunnittelussa, mikäli urakoitsijalla ei tähän ole mahdollisuutta.

KVS Oy jatkaa Casambin virallisena Suomen tukkuliikkeenä, komponenttien jakelijana, konsulttina sekä kouluttajana.

Yhtiö jatkaa Casambin virallisena Suomen tukkuliikkeenä, komponenttien jakelijana, konsulttina sekä kouluttajana. KVS laajentaa jatkuvasti Suomen virallista Casambi koulutusohjelmaansa, näin saamme Suomeen uusia Casambi osaajia.  Yhtiö tuo myöhemmin markkinoille uuden palvelumallikokonaisuuden, joka kantaa nimeä KVS Casambi Care. KVS Casambi Care on urakoitsijoille suunnattu palvelumallimme, jonka avulla urakoitsija voi tarjota ja ottaa vastaan myös Casambi-projekteja, jossa KVS Oy toimii ratkaisukonsulttina ja urakoitsija voi keskittyä ydinosaamiseensa, eli sähköurakointiin.

Tunnetut globaalit brändit jatkavat päämiehinämme

KVS Oy:llä on Osram/Inventronics Silver Partner -kumppanuus, joka mahdollistaa tunnetun brändin LED-nauhojen, -moduulien sekä virtalähteiden myynnin. Tech Light -brändi kattaa suuren määrän nykyaikaisia sekä innovatiivisia alumiiniprofiilivaihtoehtoja. Corporate friends® -miniatyyrivalaisimet ovat suunniteltu kohteisiin, joissa valaisimen tärkein ominaisuus on sen huomaamaton koko ja huippuunsa hiottu valon laatu. ProtoPixel tuoreimpana brändinä mahdollistaa sekä pienempien että isompien projektien valaistuksen ohjauksen hallinnan keskitetysti yhdellä alustalla.  Järjestelmä on yhteensopiva seuraavien ohjausprotokollien kanssa: Casambi, DALI, DMX ja SPI, eli digitaalisesti pikseliohjattavat valaistustuotteet.

Lisätietoja antaa:

Jukka Asp, CEO

Puh. 044- 242 6321

jukka.asp@kvsoy.fi

Tervetuloa Valopäiville Seinäjoelle 23.-24.5.2024!

KVS Oy panostaa jatkossa entistä enemmän ulko- ja katuvalaistukseen!